Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Honda CRX (1988)



Το 1988
 έκανε το ντεμπούτο του CRX παράλληλα η τέταρτη γενιά Civic και, συνεπώς,από τα πρώτα αυτοκίνητα να χρησιμοποιεί έξυπνο νέα της Honda στους τέσσερις τροχούς, με διπλά ψαλίδια του συστήματος ανάρτησης. Αυτή η φυλή-δοκιμασμένο σύστημα ανάρτησης έχει σχεδιαστεί για να παρέχουν κάποια μάλλον αναζωογονητικo χειρισμό. Τα αεροδυναμικά στυλ εξωτερικό μειώνει επίσης την αντίσταση του αέρα και βελτιώνει την απόσταση σε μίλια αερίου. Το CRX τροφοδοτείται από αλουμίνιο με ψεκασμό καυσίμου του κινητήρα που προωθεί τόσο την απόδοση και την αποδοτικότητα των καυσίμων. Μια χαμηλή κάλυμμα γραμμή και λεπτές κολόνεςβελτίωση της ορατότητας. Έτσι μπορείτε να δείτε περισσότερα από τον κόσμο. Επίσης, είναι συντονισμένοι για μια άνετη, σταθερή οδήγηση. Με το να μην προσπαθεί καν να φιλοξενήσουν περισσότερα από δύο άτομα, το CRX ήταν σε θέση να κάνει εξαιρετικά καλή χρήση των συντομευμένη Πλατφόρμας των Πολιτών του. Υπάρχει άφθονος χώρος εμπρός καθισμάτων για έξι υποσέλιδα, και το πίσω χώρος φόρτωσης είναι φορτηγό-όπως με την ιδιότητά του. Έχουν CRX ιδιοκτήτες είναι γνωστό ότι αποστάσεων ολόκληρου του κινητήρα σε όλο το ευρύχωρο πίσω μέρος του οχήματος. Μικρό βάρος που προφανώς αποτελεί προτεραιότητα του σχεδιασμού για το CRX, αλλά καθώς περνούσαν τα χρόνια, τις απαιτήσεις εμπορίας για μια μεγαλύτερη λίστα των χαρακτηριστικών και των κανονιστικών απαιτήσεων για τα παθητικά συστήματα συγκράτησης προστιθέμενο βάρος και πολυπλοκότητα.
Για να βελτιστοποιήσει το δυναμικό των επιδόσεων της CRX, μηχανικοί της Hondaεφαρμόζεται δοκιμασμένη τεχνολογία με την ενσωμάτωση των τεσσάρων τροχών διπλάψαλίδια. Αυτό κρατά το CRX σταθερή και σταθερή, ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου.





Με διπλά ψαλίδια, ή άνισου μήκους Α-βραχίονα ανάρτησης, είναι ένα εκλεπτυσμένοσχεδιασμό που χρησιμοποιείται σε πολλά αγωνιστικά και αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Για μια ομαλή οδήγηση ακόμα και πάνω από αιχμηρές προεξοχές, τοεμπρός σύστημα ανάρτησης προσφέρει πλούσιο χώρο για τους τροχούς να κινηθεί προς τα επάνω και προς τα κάτω. Τα διπλά ψαλίδια γεωμετρία είναι σχεδόν ιδανική,διατηρώντας τους τροχούς σχεδόν κάθετα προς την επιφάνεια του δρόμου, ανά πάσα στιγμή.
Multi-έλεγχος διπλά ψαλίδια πίσω ανάρτηση ακυρώνει επίσης τις ανεπιθύμητεςδιεύθυνσης των τροχών συνάντηση προσκρούσεις, συμβάλλοντας σταθερή καισταθερή βόλτα του CRX του.

Το CRX οδοντωτό γρανάζι του συστήματος διεύθυνσης έχει ωφεληθεί από τη νέα σχεδίαση ανάρτησης, η οποία μειώνει την τριβή και ενισχύει την οδική αίσθηση.

Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του CRX Si είναι μεταβλητή-δείκτης διεύθυνσης, το οποίο δίνει στον οδηγό καλή απόκριση του τιμονιού σε κανονική ταχύτητα οδήγησηςμειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που απαιτείται για τη στάθμευση και σφιχτήστροφή.

Ολόκληρη η γραμμή CRX έχει αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα. Μια μεγάληαναμνηστική κενό παρέχει πρόσθετη ισχύ πέδησης, ενώ το συνολικό σχεδιασμόσύστημα πέδησης δίνει πρόσθετη αντοχή στο ξεθώριασμα των φρένων.

Το CRX Si τροφοδοτείται από μια ιπποδύναμη 105, από αλουμίνιο, 16-βάλβιδος μόνοεκκεντροφόρους επικεφαλής, έχει προγραμματιστεί ψεκασμού καυσίμου 1,6 λίτρωνκινητήρα. Τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο προέρχεται από την Formula 1 αγωνιστική εμπειρία της Honda.

Για το CRX κινητήρες, η Honda που προέρχεται ένα νέο απλό μηχανισμό. Την ενεργοποιεί τις τέσσερις βαλβίδες με ένα μόνο εκκεντροφόρους επικεφαλής, αλλάπαρέχει το ευεργέτημα της κρυφακούσει διπλή ρύθμιση εκκεντροφόρου. Αυτόεπιτρέπει μια πιο συμπαγής και πιο ελαφρύ κινητήρα.






Η «pentroof« θαλάμους καύσης με κεντρική τοποθεσία, μπουζί είναι ιδανικοί για δυνατές, αποδοτική καύση. Τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο επιτρέπει στον κινητήρα να INDUCT αέρα και καυσίμου και να απομακρύνει εξάτμισης με ελάχιστη αντίσταση.
Για να αποθηκεύσετε το βάρος και απομακρύνουν τη θερμότητα, και οι δύο μπλοκ κυλίνδρων και το κεφάλι είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου. Ο κύλινδρος μανίκια είναι από χάλυβα για πρόσθετη δύναμη και μεγάλη διάρκεια ζωής. Μειωμένο βάρος κινητήρας αποδίδει με πολλούς τρόπους: χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, ευκολότερο σύστημα διεύθυνσης και πιο δεκτικά χειρισμού.
Όλα τα μοντέλα CRX χρησιμοποιούν αδράνεια άξονα βάσεις του κινητήρα κατά μήκος του άξονα του κινητήρα περιστροφής (πάνω από τον στροφαλοφόρο άξονα) για να απορροφήσει τους κραδασμούς. Αυτό δίνει λιγότερο θόρυβο και τους κραδασμούς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.



Δύο εκδοχές της ίδιας της Honda PGM-FI που χρησιμοποιείται από το CRX 1988.Πολλαπλός ψεκασμός καυσίμου τόσο για την CRX HF και CRX Si, ενώ το CRX χρησιμοποιεί Dual-Point σύστημα ψεκασμού καυσίμου.
Και τα δύο συστήματα διαχείρισης καυσίμου (PGM-FI) χρησιμοποιεί αισθητήρες και ψηφιακό υπολογιστή για να εισφέρει το ακριβές μέτρο του καυσίμου που απαιτείται ακριβώς την κατάλληλη στιγμή.
Το Dual-Point PGM-FI τυπικό σύστημα για το CRX χρησιμοποιεί δύο εγχυτήρες για τη διατροφή των καυσίμων στο κύριο σώμα της πεταλούδας. Τα οφέλη είναι αυξημένη απόδοση και απόκριση του κινητήρα, με ακριβή έλεγχο των εκπομπών.
Η νέα μηχανική τρένο σασί και εξουσίας επέτρεψε να δώσει το CRX σημαντικά χαμηλότερο κουκούλα. Με την ενσωμάτωση της διπλά ψαλίδια εμπρός ανάρτηση και συμπαγή διάταξη κινητήρα, αυτό το χαμηλό σχεδιασμό κουκούλα ολοκληρώθηκε.Χαμηλού προφίλ προβολείς και σχεδόν αόρατος καθώς τα παράθυρα επίσης να συμβάλει στην CRX και συντελεστή CRX Si της οπισθέλκουσας (Cd) 0,30. Και στην βαθμολογία του CRX HF του (Cd) των 0,29.
Εσωτερικών οφέλη χώρο από το συνδυασμό του αμαξώματος, της ανάρτησης, την αναστολή και τη δύναμη μηχανικής τρένο. Για παράδειγμα, τα διπλά ψαλίδια επιτρέπει την δάπεδο με χαμηλότερη από τα προηγούμενα μοντέλα. Το αποτέλεσμα είναι περισσότερο χώρο για τους ανθρώπους, και χωρητικότητα φορτίου κατά 23,2 κυβικά πόδια.
Στάνταρ σε όλα τα CRXs είναι ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Οι σχέσεις μετάδοσης για κάθε μοντέλο έχει σχεδιαστεί για να επωφεληθούν πλήρως από τα χαρακτηριστικά ροπής του κινητήρα. Υψηλότερες ετοιμάζονται για την οικονομία μυαλό CRX HF και σπορ εργαλεία για την CRX και επιδόσεων με γνώμονα CRX Si.
Το 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διατίθεται με μετατροπέα ροπής κατάρρευση. 
Το νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μετατροπέα ροπής κλείδωμα 'αποφασίζει »πότε πρέπει να συμμετάσχουν αυτό το εξοικονόμησης καυσίμων χαρακτηριστικό για την καλύτερη ομαλότητα της οικονομίας καυσίμου.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου