1992-1995 Civic Si
Το Civic επανασχεδιάστηκε το 1992 και ήταν τώρα μια πιό λεία και πιό curvierβόλτα. Πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι άνθρωποι φοβούνται"στρογγυλές" αυτοκίνητα, έτσι αυτό Civic ήταν συχνά περιγράφεται ως αναζητούνσαν ένα "αυγό" ή "jellybean". Όταν οι άνθρωποι βλέπουν αυτό το αυτοκίνητοτώρα, το περιγράφουν ως ψάχνουν "bad-ass".
Αυτή η 5η-gen Civic (3ος-gen Si) είναι γνωστή ως η EG καταπακτή, και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στη σκηνή ρύθμιση ΝΔΜ τύπου σήμερα. Αυτό το αυτοκίνητο είναι αξιοσημείωτο δεδομένου ότι ήταν το πρώτο Civic Si για να πάρετε μια VTEC κινητήρα. Ωστόσο, αντί των ισχυρών DOHC B16 παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, το US-spec Si πήρε ένα 1.6-λίτρων και μόνο-cam κινητήρακαι αντλούνται από 125 άλογα. Οι επιδόσεις της EG δεν ήταν πραγματικάβελτιώθηκε πολύ κατά τη διάρκεια της EF, αλλά ήταν ακόμα ένα στερεόεκτελεστής για την ημέρα του. Ωστόσο, η EG Civic Si έπρεπε να κάνει, κάνει με το πρότυπο Civic καθίσματα, οπότε δεν Recaros προσφέρθηκαν από το εργοστάσιο. Κρίμα ...
Δεδομένου ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στο σασί EF, υπάρχουν κυριολεκτικά τόνοι των εξαρτημάτων που διατίθενται για την EG Civic Si. Φυσικά,όλα τα B-series μηχανές μπουλόνι δικαίωμα επάνω σε αυτό το κουτάβι, πολύ ..
1999-2000 Civic Si
Όταν η EG εκκολάπτουν Civic διακόπηκε το 1995, πολλοί άνθρωποι περίμενανγια ένα Civic Si που βασίζονται στην πλατφόρμα νέα EK. Αυτοί οι άνθρωποιπερίμεναν και περίμεναν. Στη συνέχεια, περίμενε λίγο περισσότερο. Στη συνέχεια, περίμενε λίγο περισσότερο. Στην πραγματικότητα, αυτοί οι άνθρωποιεξακολουθούν να περιμένουν όσο ποτέ η Honda κατασκεύασε ένα EKεκκολάπτονται με βάση το Civic Si.
Για 3 ολόκληρα χρόνια, πολλοί οπαδοί της Honda ήταν κάτω από την εντύπωσηότι η Honda απλώς δεν ενδιαφέρονται για την αγορά των ΗΠΑ. Ιαπωνία πήρε ένα EK-με βάση Civic Type R - που πολλοί άνθρωποι ισχυρίζονται είναι το καλύτερο Civic που κατασκευάστηκε ποτέ - ενώ όλες οι ΗΠΑ πήρε ήτανunderpowered, υπό εξοπλισμένα hatchback προϋπολογισμό. Ωστόσο, καθώς η EK ήταν ακόμα που σχετίζονται με την παλιά EF, η αγορά ανταλλακτικών και εξαρτημάτων για αυτό το αυτοκίνητο ήταν άφθονα, και διατήρησε την καταπακτήEK "ζωντανό" σε όσους αγαπούν. Όπως και αν χρειάζεται να το πω, το B-series κινητήρας VTEC επίσης βιδωμένο δικαίωμα σε αυτό το αυτοκίνητο.
Στη συνέχεια, όμως Honda βγήκε με μια ανακοίνωση: αυτή η έκτη γενιά θα πάρειτελικά μια έκδοση Si. Εμφανίστηκε σαν Honda πήρε τελικά προειδοποίηση για το τι ήθελαν στο σπορ Αγωγή του Πολίτη - δηλαδή ένα DOHC VTEC ισχύος.
Έτσι, το 1999, B16-powered Civic Si εξαπολύθηκε σε ένα προκαταβολικώςδημόσιο, μόνο αυτή ήταν λίγο διαφορετική: ήταν ένα κουπέ. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που η εικονική Civic Si πωλήθηκε σε μορφή κουπέ, το οποίοαπενεργοποιείται σε λίγες σκληροπυρηνικοί Civic καρύδια. Αυτοί οι άνθρωποι,όμως, ήταν η μειοψηφία, όπως αυτό EM-1 Civic (κωδικό όνομα για το σασίcoupe) είναι ίσως το πιο δημοφιλές Honda Civic Si που έχει ποτέκυκλοφορήσει. Το 1999-2000 Civic Si Coupe έχει τα πάντα που κάνει ένα CivicSi πραγματικά άξια του ονόματός της? Το αυτοκίνητο είχε τα 160 ιπποδύναμηB16, τέσσερις τροχούς δισκόφρενα, ένα στήριγμα πύργο γόνατα και όλα τα είδητου συντονισμού αναστολής. Αυτές τις μέρες, όταν κάποιος λέει "θέλω ένα CivicSi", αυτό είναι αυτό που μιλάμε.
Το Civic επανασχεδιάστηκε το 1992 και ήταν τώρα μια πιό λεία και πιό curvierβόλτα. Πίσω στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι άνθρωποι φοβούνται"στρογγυλές" αυτοκίνητα, έτσι αυτό Civic ήταν συχνά περιγράφεται ως αναζητούνσαν ένα "αυγό" ή "jellybean". Όταν οι άνθρωποι βλέπουν αυτό το αυτοκίνητοτώρα, το περιγράφουν ως ψάχνουν "bad-ass".
Αυτή η 5η-gen Civic (3ος-gen Si) είναι γνωστή ως η EG καταπακτή, και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στη σκηνή ρύθμιση ΝΔΜ τύπου σήμερα. Αυτό το αυτοκίνητο είναι αξιοσημείωτο δεδομένου ότι ήταν το πρώτο Civic Si για να πάρετε μια VTEC κινητήρα. Ωστόσο, αντί των ισχυρών DOHC B16 παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, το US-spec Si πήρε ένα 1.6-λίτρων και μόνο-cam κινητήρακαι αντλούνται από 125 άλογα. Οι επιδόσεις της EG δεν ήταν πραγματικάβελτιώθηκε πολύ κατά τη διάρκεια της EF, αλλά ήταν ακόμα ένα στερεόεκτελεστής για την ημέρα του. Ωστόσο, η EG Civic Si έπρεπε να κάνει, κάνει με το πρότυπο Civic καθίσματα, οπότε δεν Recaros προσφέρθηκαν από το εργοστάσιο. Κρίμα ...
Δεδομένου ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι βασισμένο στο σασί EF, υπάρχουν κυριολεκτικά τόνοι των εξαρτημάτων που διατίθενται για την EG Civic Si. Φυσικά,όλα τα B-series μηχανές μπουλόνι δικαίωμα επάνω σε αυτό το κουτάβι, πολύ ..
1999-2000 Civic Si
Όταν η EG εκκολάπτουν Civic διακόπηκε το 1995, πολλοί άνθρωποι περίμενανγια ένα Civic Si που βασίζονται στην πλατφόρμα νέα EK. Αυτοί οι άνθρωποιπερίμεναν και περίμεναν. Στη συνέχεια, περίμενε λίγο περισσότερο. Στη συνέχεια, περίμενε λίγο περισσότερο. Στην πραγματικότητα, αυτοί οι άνθρωποιεξακολουθούν να περιμένουν όσο ποτέ η Honda κατασκεύασε ένα EKεκκολάπτονται με βάση το Civic Si.
Για 3 ολόκληρα χρόνια, πολλοί οπαδοί της Honda ήταν κάτω από την εντύπωσηότι η Honda απλώς δεν ενδιαφέρονται για την αγορά των ΗΠΑ. Ιαπωνία πήρε ένα EK-με βάση Civic Type R - που πολλοί άνθρωποι ισχυρίζονται είναι το καλύτερο Civic που κατασκευάστηκε ποτέ - ενώ όλες οι ΗΠΑ πήρε ήτανunderpowered, υπό εξοπλισμένα hatchback προϋπολογισμό. Ωστόσο, καθώς η EK ήταν ακόμα που σχετίζονται με την παλιά EF, η αγορά ανταλλακτικών και εξαρτημάτων για αυτό το αυτοκίνητο ήταν άφθονα, και διατήρησε την καταπακτήEK "ζωντανό" σε όσους αγαπούν. Όπως και αν χρειάζεται να το πω, το B-series κινητήρας VTEC επίσης βιδωμένο δικαίωμα σε αυτό το αυτοκίνητο.
Στη συνέχεια, όμως Honda βγήκε με μια ανακοίνωση: αυτή η έκτη γενιά θα πάρειτελικά μια έκδοση Si. Εμφανίστηκε σαν Honda πήρε τελικά προειδοποίηση για το τι ήθελαν στο σπορ Αγωγή του Πολίτη - δηλαδή ένα DOHC VTEC ισχύος.
Έτσι, το 1999, B16-powered Civic Si εξαπολύθηκε σε ένα προκαταβολικώςδημόσιο, μόνο αυτή ήταν λίγο διαφορετική: ήταν ένα κουπέ. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που η εικονική Civic Si πωλήθηκε σε μορφή κουπέ, το οποίοαπενεργοποιείται σε λίγες σκληροπυρηνικοί Civic καρύδια. Αυτοί οι άνθρωποι,όμως, ήταν η μειοψηφία, όπως αυτό EM-1 Civic (κωδικό όνομα για το σασίcoupe) είναι ίσως το πιο δημοφιλές Honda Civic Si που έχει ποτέκυκλοφορήσει. Το 1999-2000 Civic Si Coupe έχει τα πάντα που κάνει ένα CivicSi πραγματικά άξια του ονόματός της? Το αυτοκίνητο είχε τα 160 ιπποδύναμηB16, τέσσερις τροχούς δισκόφρενα, ένα στήριγμα πύργο γόνατα και όλα τα είδητου συντονισμού αναστολής. Αυτές τις μέρες, όταν κάποιος λέει "θέλω ένα CivicSi", αυτό είναι αυτό που μιλάμε.
sorry gia ta orthografika...tha diorthothoun sintoma
ΑπάντησηΔιαγραφή